ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

چهارشنبه پنجم تیرماه

1392/8/2 13:59
نویسنده : مامان
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم.ماچ

تا یه کم اشتهات خوب میشه و میخوای جون بگیری، دوباره گرفتار درآوردن دندون میشی و بی قراری هات شروع میشه.. الانم با بدن تب دار یه کم شیر خوردی و خوابیدی..فدات بشم عزیزکم! کاش می شد من به جای تو دردش رو تحمل کنم..

درسته که میلی به خوردن غذا نداری؛ ولی من که کوتاه نمیام! اینقدر برات غذاهای خوشمزه و مقوی درست می کنم تا شاید از یکیش خوشت بیاد و دو قاشق نوش جونت کنی..

جالبه که با این کم اشتهاییت، توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کردی.. نمیدونی چقدر شرمنده ی محبت فامیل ، دوست ، همکار ،  عزیزانی که سال های قبل دانش آموزم بودن و الان برای هم مثل خواهریم، دوستان اینترنتی و ... شدم. دستشون درد نکنه. ممنون مهر و محبت تک تکشون هستم. اگه برنده نشی، برام مهم نیست.. مهم اینه که قلبم پر شده از مهر و محبت .. پر شده از انرژی های مثبت ..

5

خیلی دوستت دارم گل خوش عطر و بو..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مهسا
5 تیر 92 12:44
سلام مامان ساتیار به نینینت رای دادم فقط اگه خواستی منو با اسم وبم لینک کن....منم شمارو لینک میکنم...!!!منتظرتم بازم بیا وبم


سلام عزیزم.. خوش اومدی.. مرســـی ی ی..
حیف که وبلاگت رو حذف کردی!!!!
مهین. مامان مهیار
5 تیر 92 13:06
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
M
5 تیر 92 15:48
خدا براتون حفظش کنه

خیلی نازه


لطف دارین.. چشای شما ناز می بینه..
سرباز ولايت
5 تیر 92 16:39
سلام،منم به نينيتون رأي دادم،خدا حفظش كنه.يا زهرا


سلام. خیلی لطف کردین. ممنونم.
خواهر مسلمان
5 تیر 92 17:28
سلام علیکم خواهرم.
ممنونم از حضورتون در وبلاگم.ان شاءالله خداوند فرزندتون رو عاقبت بخیر کند و فرزندی سالم و صالح برای شما و جامعه مون باشد.(آمین).
در پناه الله جل جلاله باشید.


سلام.
خیلی خوش اومدین.. انشاالله.. خیلی ممنونم...
سایـﮧ
5 تیر 92 17:55
ماشا... خیلی بچه نازی دارین


ممنونم عزیزم.. چشات نازه..
مامان ایلیا
5 تیر 92 18:10
سلام عزیزم خوبید؟من به پسر نازت رای دادم اگه دوست داشتی ما رو تو لیست پیوندات اضافه کن مرسی.


سلام عزیزم. خیلی خوش اومدین.
لطف کردین . ممنونم..
حتما ، با کمال میل..
آسانا
5 تیر 92 19:05
سلام
باشه چشم...



مرســـــــــــــــی گلم..
آسانا
5 تیر 92 19:15
خواهش میکنم...

من پیام فرستادم




خیلی ممنونم.. لطف کردین..
مامان سونیا
5 تیر 92 23:45
مامانی منم رای دادم ایشاالله برنده میشه بببببببببببببببببو ساتیار جونم


ممنونم عزیزم..خیلی لطف کردی..
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
6 تیر 92 0:10
سلام . ممنون از دعوتتون منم بهش رای میدم .مهلتش تاکی؟؟؟


سلام. خیلی خوش اومدین.. ممنونم..
فکر کنم تا نیمه ی مرداد..
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 1:25
امیدوارم موفق باشی


ممنونم عزیزم
مینا
6 تیر 92 9:58
سلام مامانی ساتیار به نی نی تون رای دادم و با اجازتون وب شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم وب منو لینک کنید مرسی عزیزم
http://minamosavi.niniweblog.com/


سلام. لطف کردی عزیزم.. ممنونم..
با افتخار این کارو می کنم..
مهربون
6 تیر 92 11:00
من که از گوشی کل خانواده اس دادم


فدات بشم عزیزم.. مرســـــــــــی..
موفقیتت رو با تمام وجودمون آرزو می کنیم..
مامان پویا
6 تیر 92 11:27
سلام عزیزم منم به ساتیار جون رای دادم مثل خودتون خواستنیه .خدا حفظش کنه


سلام.. خیلی خوش اومدین..
ممنونم نازنین.. خیلی لطف دارین..
کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتین!
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 14:11
ای جانم شکمو
خوب بخور بزرگ بشی تپل بشی بعد من بیام تو رو بخورم


خاله جون من فقط کاغذ و نوشابه و تمبرهندی رو با ولع می خورم.. بااینا تپل مپل میشم؟
ازاده
6 تیر 92 19:44
سلام.مرسی به وبمون سر زدی.نینی نازی دار.البته نسبت به پسر من دیگه مردی شده.من به پسر با نمکت رای دادم.موفق باشی. درضمن وبلاگتون را لینک کردم.لطفا شما هم ما رو لینک کنید.


سلام آزاده جون.. خیلی خوش اومدی.. ممنونم. حتما..
ساجده
7 تیر 92 12:52
سلام مامان ساتیاراومده بودید توی وبلاگم کامنت گذتاشته بودید.لطفا منو لینک کنید درضمن کوچولوی نازی داریدازططرف من ببوسیدش.


سلام. خیلی خوش اومدین.. چشاتون نازه.. حتما..
مهین. مامان مهیار
7 تیر 92 13:25
خیلی نازی کوچولو
من که رای دادم عزیزم.


چشاتون نازه خاله جون.. خیلی ممنونم از لطفتون
fesgheli
8 تیر 92 14:11



سارا
9 تیر 92 0:35
ساتياري عكست خيلييييي بامزه است به نظر من كه بايد اول شي. دوستت دارم گل پسر نازنين


نظر لطفتون خاله جون.. منم خیلی شما و سانیار جونو دوست دارم..