ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

نظرات (8)

خواهرفرناز
20 تیر 92 20:59
13ماهگیت مبارک ایده خیلی جالبی داشتین


ممنون.. لطف دارین..
سارا
24 تیر 92 18:59
مبارك باشه صد و بيست ساله شي ساتيار جونم
ماشالا به مامان هنرمند و باسليقه ات، خيلي ايده جالبي بود


خیلی ممنونم خاله جون. لطف داری ساراجون..
ملیحه
28 تیر 92 22:20
سلام ممنون که به وبلاگم سری زدید ان شالله 1000 سال زنده وسالم باشی ساتیار جون


سلام. خواهش می کنم. ایشاالله.. خیلی ممنون.
شبنم هوشولو
28 تیر 92 22:30
خداوندا
خسته ام از فصل سرد گناه و
دلتنگ روزهای پاکم …
بارانی بفرست ، چتر گناه را
دور انداخته ام


+ سلام خیلی ممنون و متشکرم از لطفت که سر زدی. خیلی خوشحال شدم.
. لطف کردی وبت عالیه


چه شعر قشنگی.. خواهش می کنم!
فاطی مدیر وب سرزمین بازیگرای نوجون ایرون
28 تیر 92 22:50
سلام من از "♥ஜ۩۞سرزمینـــ جـوجـوکوچولو زینبـــــ♥ஜ۩۞" اومدم من می خوام به عنوان هدیه یه قالب ناز با عکسای ناز نی نی کوچولوی خودتون براتون بسازم که به جای این قالب یه قالب ناز باعکس نی نی کوچولوتون اگه خواستین بیاین بگین تاواستون درست کنم
فاطی مدیر وب سرزمین بازیگرای نوجون ایرون
28 تیر 92 22:54
من به عنوان هدیه اگه دلتون بخوادمیتونم یه قالب باعکسای نی نی کوچولوتون بسازم
من خودم یه برادرزاده دارم که به عشق اون میتون واستون خواب ولوگو وصفحه ورودی با عکسای کوچولوی خودتون بسازم

من از "♥ஜ۩۞سرزمینـــ جـوجـوکوچولو زینبـــــ♥ஜ۩۞" مزاحمتون شدم
اگه خواستین بیاین وتوی وبم بگین


لطف داری عزیزم.. ممنون..
احسان
3 مرداد 92 8:13
با سلام از وب شما دیدن کردم واقعا وب زیبا وجالبی دارید وحتی مطالب آن هم خیلی خوب است.


سلام. خیلی خوش اومدین..نظر لطفتونه..
حميد
6 مرداد 92 15:23
امشب تمام آینه ها را صدا کنید
گاه اجابت است رو به سوی خداکنید
ای دوستان آبرودار در نزد حق
در نیمه شب قدر مرا هم دعا کنید



طاعات و عبادات قبول.. التماس دعا..