ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

جمعه 19 مهر 92

1392/8/2 14:06
نویسنده : مامان
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرین زبونم که صدات برام دلنشین تر از نغمه ی خوش آوازترینِ پرنده هاست..ماچ

-هوا سرد شده ولی تو هنوز دوست داری چند بار در روز بری بیرون.. یه ساعت قبل، بغلت کردم و کلّی اطراف ِخونه، راهت بردم تا خوابت برد .. چون دوست نداشتی از بغلم بیای پایین و منم مجبور بودم فقط با دست راست نگهت دارم، الان دست و  شونه و گردنم از درد میسوزه.. ( سه شنبه که دکتر عکس جدیدِ دستم رو دید ، گفت هنوز باید چند هفته دیگه تحمل کنم).. وقتی خوابت برده بود و داشتم برمیگشتم خونه، به معنیِ کلمه ی "مجبور" فکر میکردم.. چقدر طعم بعضی کلمه ها (مثل این کلمه) تلخه! تلخ!!!  و منم مجبورم چند هفته ی دیگه تحمل کنم..

-راستی، دیروز که رفته بودیم بیرون، برات یه جفت کفش سفید و یه جفت دمپایی خریدم.. مبارکت باشه ناز گلکم.. (توی عکس بزرگتر دیده میشن.. اون آبیِ، کفشِ قبلیته):

 1

 1

-وقتی درب اتاق صادق باز باشه، همه ی کتاب هاش رو میریزی و دوباره به سلیقه ی خودت می چینی .. اینجا یه دفعه چشمت به فلاسک صادق افتاد و یادت شد قفسه کتاب ها رو مرتب کنی و منم همینجوری گذاشتمشون روی هم.. باباجون هم اومد و گفت: اول آب لیمو شیرین، بعد بازی:

 1

1

1

نوش جونت عزیزکم.. ایشاالله خیلی زود سرماخوردگیت خوب بشه..

-روز چهارشنبه، یه ظرف شله زرد برای همسایه پایینی بردم و برای اولین بار خانم همسایه رو دیدم.. تو هم از بغل علی جون پایین پریدی و رفتی توی خونشون (اتاق قبلیت)، یه گشت کوچولو زدی و برگشتی.. همه مون دیدیم که چقد دلت تنگ شده بود!!!

خیلی دوستت دارم گل خوش عطر و بو..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رومینا
19 مهر 92 21:32
نازی پسر دوستداشتنی من مبارکت باشه کفشهای نازی داری ایشالله تو عروسیها و خوشی بپوشی گل پسرم .


ممنونم خاله جون.. ایشاالله..
ازاده
19 مهر 92 23:32
امیدوارم هر چه زودتر حال شما و ساتیار جون خوب خوب بشه


مرسی ی ی عزیزم..
مهربون
19 مهر 92 23:58
ای فسقلیه دردری!!!!مامانیکاش حداقل یکی از بچه ها بودن کمکتون میکردنایشالله زود زود خوب شه دستتون
الهییییییییییییییییییییییییییی عزیزدلمدلت برا اتاقت تنگ شد؟عوضش اینجوری بیشتر همه ی خانواده با همین خیلی بهتر شد فکر کنم به بالا هم عادت میکنی فسقلی

ممنونم همیشه مهربونم.. لطف داری..
مامی ارمیا
20 مهر 92 11:16
چه کفشای نازی . مبارکت باشه خاله جون.
دست مامانت درد نکنه عزیزم....


ممنونم خاله جون.. چشای شما نازه..