ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

پنج شنبه 2 خرداد نود و دو

1392/8/2 13:55
نویسنده : مامان
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیارجونم..ماچ

3

3

فردا روز پدره..  این روز قشنگ رو از طرف تو و داداشی ها و خودم به باباجون و همه ی پدر های خوب و مهربون تبریک میگم..  و برای آمرزش و شادی روح پدرهایی که در بین ما نیستند دعا می کنم..

امشب به بهانه ی روز پدر یه جشن کوچیک گرفتیم .. صادق جون، این دفعه دو مدل کیک پخت و با گیلاس و ژله تزئینش کرد .. دو تا هدیه ی ناقابل هم به باباجون تقدیم کردیم (یه جفت کفش و یه دونه پیراهن).

2

2

2

باباجون خیلی دوستت داریم .. انشالله که همیشه سالم و شاد باشی و سالهای سال سایه ت بالا سرمون باشه.


خیلی دوستت داریم پسر نازم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهربون
3 خرداد 92 13:22
کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید :

زندگی چیست ؟

پدرش از سر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !

پدرش داد جواب :

بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت :

پدر … عشق اگر بوسه بود …

بوسه هایم همه تقدیم تو باد !!!



بابایی ساتیار روزتون مبارک
ایشالله همیشه شاد و سالم باشین


چه زیبا و دلنشین.. ممنون عزیزم
رومینا
6 خرداد 92 14:08
روز مرد رو من به مرد کوچکمون ساتیار تبریک میگم . البته با کمی تاخیر ببخشید . دست داداشی ها درد نکنه واقعا من هنوز نتونستم یه همچین کیکی بپزم خیلی عالیییییییییی بود داداش ساتیار .


ممنونم خاله جون.. مرســــــــی..