ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

چهارشنبه 6 شهریور 91

1392/8/2 14:02
نویسنده : مامان
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان..ماچ

چیزی به ده صبح نمونده.. بعد از کلی گریه و بی قراری خوابت برد.. توی خواب هم داری ناله میکنی.. بمیرم برات مادر!! درد و بلات بخوره  به جونم!!! دیشب هم اصلا نخوابیدی.. از یه طرف تب شدید، از یه طرف..، صبح برات جوشونده و کته ماست درست کردم، ولی به هیچ کدوم لب نزدی.. برات از دکتر وقت گرفتم و  امروز می برمت دکتر.. فکر میکنم به خاطر خوردن شیرموز اینجوری شدی (از این بسته بندی های رضوی)..

خیلی دوستت دارم گل مظلومم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهربون
6 شهریور 92 11:02
الهی فداااااااااااااشم ساتیاری چرا اینجور شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا زود خوب شو


خدا نکنه مهربونم.. ایشاالله زود خوب میشه.. ممنونم..
مامان سونیا
6 شهریور 92 15:04
چرا خاله فدات شم امیدوارم زودی خوب بشی


خدا نکنه خاله جون.. ایشاالله زود خوب میشم
زن عمو
6 شهریور 92 18:03
سلام خانم خوشگل دعا می کنم ساتیار جون زوتر خوب بشه برای مهدی اقا هم آرزوی سلامتی دارم


سلام زهراجون.. خیلی ممنونم..
ازاده
6 شهریور 92 18:30
سلام.خاله چرا حالت خوب نیست؟؟؟؟ من گفتم ساتیار جون به ما سر نزده خیلی وقته

سلام آزاده جون.. دکتر گفت بیشتر سرماخوردگیه..
مامان ایلیا
6 شهریور 92 19:20
خدا بد نده چی شده خاله جون ایشالا زود خوب بشی.


بد نبینی خاله جون.. خیلی ممنونم..
رومینا
8 شهریور 92 17:13
قربونت بشم ساتیار جونم نبینم بی حال و مریض بشی خاله جون .


خدا نکنه خاله جون.. خدا مریضی ها رو از همه دور کنه.. ایشاالله شما و رادوین جون همیشه سلامت باشین..
مامان اراد
8 شهریور 92 21:25
اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم.من خیل تنهام و خوشجال می شم اگر اجازه بدین لینکتون کنم


سلام. خیلی خوش اومدین.. خیلی هم خوشحال میشم عزیزم..
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 شهریور 92 2:04
ایشاالله زود خوب بشی ساتیار جون،مامانی من هرچی تو وبتون گشتم عکس ساتیار جونو که برای مسابقه بود ندیدم.اگه میشه دوباره بگذارید تا منم ببینم.ممنون


ایشاالله.. ممنونم عزیزم..
خواهش می کنم.. آدرس عکس :
http://www.niniweblog.com/images/festival92/103.jpg
سارا
10 شهریور 92 0:04
واي ساتيار جونم تو چرا تب كردي؟ انشالا هميشه سالم و شاد باشي عزيز دلم.


ممنونم خاله جون. انشاالله شما و سانیارجون هم همیشه سالم و شاد باشین..
خواهرفرناز
10 شهریور 92 20:41
خدا بد نده
ایشالا زود زودخوب بشی ساتیارجونمممممم


بد نبینی عزیزم.. ایشاالله.. ممنونم..
خواهر فرناز
11 شهریور 92 12:39
الان ساتیار جونی بهتری؟


ممنونم خاله جون.. خداروشکر بهترم..