ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

پنج شنبه 13 تیر

1392/8/2 13:59
نویسنده : مامان
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم..ماچ

-دیروز از یه روش جدید؛ بادبزن دستی، استفاده کردیم تا حواست پرت بشه و بهت غذا بدیم. وقتی باد به صورتت می خورد ، خوشت میومد و می خندیدی. منم از فرصت استفاده می کردم.. نهار دیروزت، کمی ماهیچه با کمی آرد حبوبات بود. (پودر ماش، عدس، لوبیاقرمز، لوبیاچیتی و لوبیا سفید که چند هفته قبل برات آماده کردم)

-اصلا جرات نمی کنم جلوی تو استراحت کنم. تا میام چند دقیقه دراز بکشم، خنده کنان به طرف من میای و فکر می کنی می خوام بهت شیر بدم! همونطور که می گی جی جی ، لباسم رو بالا میدی و منم دلم نمیاد ناامیدت کنم.. ولی دیگه کم کم باید عادت کنی که روزا کمتر شیر بخوری گل پسر..

-وقتی دیدم هنوز نمی تونی دو چیز رو روی هم بچینی(مثلا قطعات برج هوش)، بهت یاد دادم که اونها رو داخل هم بذاری، خوشبختانه جواب داد و زود یاد گرفتی. مثلا میگم ساتیار صورتی رو بذار توی نارنجی. تو هم دو تا رو توی هم میذاری (ولی هر رنگی که شد). منم کلی تشویقت می کنم و تو خوشحال میشی..

-دیروز به طور کاملا اتفاقی، لباست با لباس علی، از نظر رنگ، ست شد. البته صادق متوجه شد .. برامون جالب بود:

 13

خیلی دوستت داریم پسر مهربون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان مانی
13 تیر 92 12:36
سلام عکس خیلی بامزه ایه
خدا فسقلیتون رو براتون نگه داره
ما هم با پسریمون موقع خدا خوردن همینجوری هستیم
از هله هوله نگو که عاشقشونه و باید حتما تو خونه باشه
ببوس پسری رو


سلام. خوش اومدین.. لطف دارین.. مر سی ی ی ی ی .. خدا حفظشون کنه بچه ن دیگه، ازین کارا دارن..
سارا زارع
13 تیر 92 13:06
مراقب جيگري باش


سلام. خوش اومدین.. چشم ساراجـــــــون..
همراز
13 تیر 92 13:31
چه بانمک بابت دستور غذاتونم ممنون یادداشتش کردم بعدها استفاده کنم


خواهش می کنم! لطف داری عزیزم..
صابره
13 تیر 92 14:06
سلام خداییییییییییییییییییی بهترین نی نی وبلاگی هستین که تابحال دیدم خسته نباشید مامان ساتیارجون


سلام. خیلی لطف دارین.. سپاس، یه دنیا.
رنگارنگ
13 تیر 92 14:26
سلام
من به ساتیار رای دادم امیدوارم برنده بشه ضمنا عکس جالبی گذاشتی خیلی قشنگه


سلام. خیلی خوش اومدین.. نظر لطفتونه.. ممنونم
مامان سونیا
13 تیر 92 16:01
عکس جالبی پسر گلم مامانی و این قدر اذیت نکن مامانی خسته نباشی نی نی منم که تازه داره غذا میخوره لج میکنه


مرسی سونیاجون.. ناامید نشو عزیزم.. اکثر بچه ها این جورین..
رضا حسرت
13 تیر 92 20:00
منم رای دادم به ساتیار جون
ایشاا. که اول بشه


ممنونم از لطفتون.. مرسی ی ی..
مامان ایلیا
13 تیر 92 20:03
سلام گلم عکسش خیلی جالبه راستی خیلی زیبا مطلب مینویسی آدم از خوندنش خسته نمیشه از طرف من پسر نازتو ببوس.


سسلام عزیزم.. لطف داری.. مرسی ی ی ی ..
محمد
13 تیر 92 21:24
سلام.خدا حفظش كنه...اميدوارم در آينده يكي از خادمين به اين انقلاب و امام اين انقلاب باشه


سلام. خیلی خوش اومدین.. ممنونم..
تریبون آزاد
14 تیر 92 11:58
باسلام و تشکر به دلیل ارسال مطلب در سایت تریبون آزاد مطلب شما به آدرس زیر منتشر شد : http://tribuneazad.ir/?p=701 منتظر مطالب بعدی شما هستیم . باتشکر محمدی


سپاس.. یه دنیا..
سارا
14 تیر 92 12:05
چه عکس جالبی
دوستت دارم ساتیار جونم


مرسی.. منم شما رو خیلـــــــی دوست دارم خاله جــون..
خانوم معلم
14 تیر 92 23:49
سلام
مامان خوبي هستيد وبلاگتون هم مثل پسرتون نازه . زنده باشه .
لينكتون كردم. منم لينك كنيد .
بهتون راي دادم . ان شاء الله برنده بشيد.


سلام. خیلی خوش اومدین.. لطف دارین.. ممنونم.. حتما.. انشاالله..
رومینا
15 تیر 92 11:40
چه خوب شد گفتید رادوین اصلا حبوبات نمیخوره به خاطره اون پوستی که داره همه رو میده بیرون . ممنون این دفعه اسیاب کنم شاید موفق شدم .
لباسهای ساتیار با داداشی چه با مزه ست شده


خواهش میکنم عزیزم.. آسیاب شده خوشمزه تره.. ایشاالله که رادوین جون خوشش بیاد. مرسی رومیناجونم..
آبجی ستاره (آناهیتا آوانسیان)
15 تیر 92 11:48
سلام . کد عکس ساتی رو ارسال کردم . همه بچه های نی نی وبلاگ رو عاشقانه دوست دارم و با دیدن عکساشون یاد جمله مسیح میوفتم که فرمودند تا مانند این کودکان نباشید ملکوت خداوند را نخواهید دید . موفق باشید . ساتیار رو جای من ببوسید


سلام. خیلــــــــی خوش اومدین. چه دل بزرگ و دریایی و پاکی دارین.. لطف کردین. ممنونم. چشم، حتما..
سیمین
15 تیر 92 13:53
سلام عزیزم...
ممنون که اومدی
بله حتما...فقط اون شعرو خودم گفتم...
خوشحالم خوشت اومده


سلام نازنین. شعر خیلی قشنگی گفتی.. به دلم نشست..
سیمین
15 تیر 92 14:01
راستی پپیشاپیش تولدتون مبارک....
الهی چرا گریه کنین مامان ساتیار؟
بخاطر شعرمن؟شرمنده ببخشید
تولدتون بود خبرم کنین خوشحال میشم


ممنون، ولی کو تا تولد من!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعضی شعرها اشک آدمو درمیارن.. حتما عزیزم، خوشحال میشم..
مینا
16 تیر 92 11:33
عکس خوشگلیه عزیزم ساتیار جونو ببوس

سلام . خیلی خوش اومدین.. ممنونم عزیزم.. چشم، حتما.. ببخشید! مامان پریساجون هستین؟!

مينا
16 تیر 92 14:37
نه عزيزم هنوز مامان نشدم . نوشته هايي براي دلنبدم


رومینا
16 تیر 92 15:54
سلام مامان ساتیار خوبی؟ روی کاتالوگ نوشته که رنگها خوراکی هستن. اگه کودک شما تو دهانش ببره مشکلی نداره ولی باز من نمیزارم زیاد تو دهنش ببره ولی حتما تو حموم بزارید بازی کنه وگرنه کل خونه رنگی میشه و برای ما مامانا هزار تا زحمت میزاره . تو اسباب بازی فروشی ها یا شهر کتاب دارن من اینجا مارک اریا رو خریدم 6 رنگه 11 تومن . ساتیار گلم رو ببوسید

ممنونم رومیناجون.. اگه اینجوریه خیلی خوبه.. نگران بودم یه وقت رنگ ها رو مزه نکنه.... چشم ، حتما

zz(زهرا جون)
16 تیر 92 16:20
سلام عسیسم با ساتیار؛یار لحظه ها لینک شدی.

_█████____████

___████__████_███

__███____████__███

__███_███___██__██

__███__███████___███

___███_████████_████

███_██_███████__████

_███_____████__████

__██████_____█████

___███████__█████

______████ _██

______________██

_______________█

_████_________█

__█████_______█

___████________█

____█████______█

_________█______█

_____███_█_█__█

____█████__█_█

___██████___█_____█████

____████____█___███_█████

_____██____█__██____██████

______█___█_██_______████

_________███__________██

_________██____________█

_________█

________█

________█

_______█

دوست دارم مراقب خودت باش...

بای تا های...




سلام، لطف کردی زهراجون.. مرسی ی ی ی


مهران 001
16 تیر 92 22:40
سلام مامان ساتیار ساتیار حالش خوبه؟؟؟ایشالله صد سال زنده باشه به منم سر بزنیا فدای ساتیار


سلام. خوبه، ممنونم. چشم حتما..
سمیرا
17 تیر 92 11:37
امان از دست این ساتیارهایییییییییییییییی بد غذا


چند وقته که دیگه با غذاخوردن ساتیار مشکل ندارین؟! ببینم قراره تا کی واسه هر وعده غذاش نزدیک به دو ساعت وقت بذارم..
مهران 001
17 تیر 92 11:42
ایشالله صد سال زنده باشه ساتیار خوشگله ممنون سر زدی


سلامت باشین.. خواهش می کنم!
spilenn
17 تیر 92 11:52
با سلام . ممنون از این که به وبم سر زدینبازم تشریف بیارین


سلام. خواهش می کنم.. حتما..
سارا
17 تیر 92 23:55
چه قالب قشنگی تآخیر داریدا آپ نیستین !



ممنونم عزیزم.. راست میگی.. معذرت میخوام!!! آخه این روزا نیروی کمکی ندارم که بیام اینجا..تقریبا همه ی وقتم صرف بازی کردن و غذا دادن به ساتیار میشه..
سعی می کنم امروز بنویسم..بوووووووووووووووس..