ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

سه شنبه 11 تیر 92

1392/8/2 13:59
نویسنده : مامان
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیار خوبم..ماچ

یه خاطره:

همیشه برای خوردن آخرین قاشق بیشتر همکاری می کنی .. هر وقت می بینی که دارم غذای ته ظرف رو با قاشقت جمع می کنم، می دونی که آخرین قاشقه، زود می خوری و خودت رو از دست من راحت می کنی.. صبح  روز یکشنبه، برات سرلاک درست کردم، بهش یه کم شیر، عسل و یه کم پودر پسته زدم تا خوشمزه تر بشه. بابا تو رو بغل کرد تا حواست رو پرت کنه و منم می خواستم بهت غذا بدم ، ولی اصلا حاضر نمی شدی دهنت رو باز کنی. مثل خیلی وقتا لباتو محکم روی هم گذاشته بودی. چند دقیقه ای تلاش کردم و بعد بی خیال شدم.. که یه فکری به ذهنم رسید، گفتم بذار فکر کنه فقط یه قاشقه، وقتی ببینه خوشمزه ست بقیه ش رو هم می خوره. تو توی بغل بابا تلویزیون می دیدی. پشت سر بابا واستادم و با قاشق شروع کردم به تمیز کردن دور ظرف تا تو صداش رو بشنوی. بعد یه قاشق سرلاک بهت دادم، تو هم زودی دهنت رو باز کردی و خوردی.. بلافاصله اومدم تا قاشق دوم رو بهت بدم، که ابروهاتو هشتی کردی و برگشتی و با تعجب به ظرف نگاه کردی و با یه نگاهی که قابل وصف نیست ، محکم لباتو به هم چسبوندی!  فدات بشم گل پسر که اینقدر زرنگی..

اگه  شیرموز  باشه نگاه نمی کنی ولی اگه نوشابه باشه اصرار می کنی که همه ی بطری خانواده رو تنهایی بخوری(که بهت نمی دیم).. اگه خرما رو بپزم و از الک رد کنم و با پودر چهارمغز خوشمزه ترش کنم، لب نمی زنی.. ولی اگه شکلات چیچک یا خصوصا اگه زغال اخته باشه از توی دهنمون هم درمیاری و میگی همش مال من باشه.. عجیبه هاااا .. چرا هله هوله ها به دهنت خوشمزه میاد؟!تعجب


پ ن: (شاید با خودت بگی پس کو عکسای جشن تولد صادق جون) داداشی ها خودشون تصمیم می گیرن که روز تولدشون چه جوری جشن بگیریم.. من و بابا هم تا جایی که برامون مقدور باشه, طبق خواسته ی اونا عمل می کنیم. صادق گفت دوست داره روز تولدش رو توی حرم امام رضا(ع) و سرزمین موج های آبی بگذرونه.. این بود که روز یکشنبه، صبح خیلی زود با علی رفت مشهد و حدود ساعت ده شب برگشتن.. خودشون که خیلی راضی بودن .. گفتم کو عکساتون؟! گفتن حواسمون به عکس گرفتن نبوده..

خیلی دوستت دارم گل بی خارم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا
11 تیر 92 10:43
آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید، شیطان دچار سردرد

شدید میشود ! و باز کردن قرآن ، باعث سرگیجه شیطان وزمین خوردنش

میشود !! و با شروع در خواندن قرآن ، شیطان به حالت غش فرو میرود!!!

و عمل به قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟ ..

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره به این پیام را

به دیگران ارسال کنید ،

شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟؟؟ منتظر نظرتم


جالب بود.. مرسی ..
محمود
11 تیر 92 12:07
ای جـــــــــــــــــــــــون....

103 رو فرستادم به اون شماره ک نوشته بودین.



لطف کردین.. ممنونم
فاطمه مامان وانیا
11 تیر 92 15:26
به پسر گلتون رای دادم -خدا حفظش کنه براتون


خیلی لطف کردین.. ممنونم..
رومینا
11 تیر 92 23:24
پسرمون رو دست کم گرفتی ا مامانی . ساتیار جونم حواس به همه چیز هست تو هله هوله خوردن رادوین هم خودشو هلاک میکنه .ولی ما یه کمی بهش نوشابه میدیم اخه اینقدر گریه میکنه که مجبور میشیم


ما هم چند قطره ای بهش نوشابه میدیم ولی دلش زیاد می خواد..
رومینا
11 تیر 92 23:25
اخه خوشگل پسر باهوشه حواس هست . رادوین تو هله هوله خوردن هم خودشو هلاک میکنه . ولی ما کمی نوشابه بهش میدیم اخه گریه میکنه مجبور میشیم

آره، برای بعضی چیزا خیلی حواسشون جمعه..
دلمون خیلی برات تنگیده بود عزیزم..
سمیرا
12 تیر 92 8:59
ما تو قرعه کشی شرکت کردیممممممممممم

در ضمن ساتیار ها با هوشن سعی نکن گولش بزنیددددددددددد


ممنون.. مرسی ی ی ی ی ی ی ی ..
سعی مون فایده نداره..
سمیرا
12 تیر 92 9:00
کو نظر مننننننننننننننننن


منظورت کدوم نظره سمیراجون.. برم خصوصی ها رو نگاه کنم شاید اونجا باشه
parham
12 تیر 92 11:08
سلام خوش حال ميشم با من دوست بشي


سلام . با کمال میل پرهام کوچولوی نازنین..
صابره
12 تیر 92 12:30
سلام مامان ساتیارجون من به اون شماره ک گفتین پیام دادم وبتون خیلی جالبه تقدیم به ساتیارجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون


خیلی لطف کردین.. ممنونم..
مامان سونیا
12 تیر 92 14:41
ای جانم خاله مامانی پسرمون از الان زرنگ دیگه


خوش اومدی خاله جون.. مرسی ی ی ..
اره نمیشه راحت سر بچه های این دور و زمونه کلاه گذاشت..
معینا
13 تیر 92 9:52
سلام..باشه..ارسال می کنیم


لطف دارین.. خیلی ممنون..
سارا
14 تیر 92 12:04
وای خدا یه لحظه قیافتو تصور کردم خواستم قورتت بدم! ای وروجک ناقلا


مرسی خاله جون مهربونم..
مامان پارسا
15 تیر 92 9:27
ماماني حواستون باشه ديگه واسه آقا ساتيار از اين نقشه ها نكشين آخه گل پسر خيلي باهوشن


ولی باید یه راه پیدا کنم که غذاشو بخوره.. می گن کار نشد نداره..
مامان یاسین
16 تیر 92 21:10
سلام گلم هزار ماشالا ساتیار جون خیلی ماهه و من با افتخار بهش رای دادم عوض من ببوسش


سلام. خیلی لطف دارین.. سپاس.. یه دنیا..