ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

جمعه 7 تیر

1392/8/2 13:59
نویسنده : مامان
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیارجونم..ماچ

امروز برای چهارمین بار موهاتو کوتاه کردیم.. وقتی بردیمت حموم ، خیلی خوشحال بودی ولی تا فهمیدی چه خبره این شکلی شدی:

7

وقتی باباجون کارش رو شروع کرد، جیغای بنفشی می کشیدی که دلمون کباب شد!! داداشی ها هم طاقت  نیاوردن و اومدن به کمک من ، تا تو رو آروم کنیم!!! ولی بعد از حموم همه چی یادت رفت و شدی همون پسر خوش اخلاق و خنده روی همیشگی:

 7

7

فدات بشم ! کچل هم که می کنی ، بازم نازی و بوسیدنی.. هزارماشااالله گلکم.

خیلی دوستت داریم شیرینی زندگی مون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مهران 001
7 تیر 92 16:33
ایشالله ساتیار جون سالم و شاداب بمونه و پسر خوبی بشه نه این که بزرگ شد شمارو که اینقد عاشقشین به قول مادرا عذاب بده---کوچولو ساتیار جونم این حرف واسه زمانی که بزرگ شدی
تو تمام دنیارو که بگردی زن واسه ازدواج هست اما اگه بازم تمام دنیارو بگردی یه مادر واسه دوست داشتنت نیست موفق باشی لینکتون هم میکنم مامان مهربون یا حق



سلام. خیلی خوش اومدین.. ممنونم..
مهران 001
7 تیر 92 16:47
نمیدونم چی میتونم در وصفت بگم اخه من ندیدم کسی اینقدر به بچش عشق داشته باشه وقتی نوشته هاتو میخونم حس میکنم واسه نظر دادن بچه ها نمینویسی واسه عشقت مینویسی علاقه ای که به فرزندت داری؟؟؟اما میدونی مادر من هم همینطور بود داداشمو دوست داشت عاشقش بود اما حالا...داداشم شده یه معتاد-کسی که مادر من دوسش داشت و عاشقانه واسش میمرد حالا افتاده گوشه خیابون و مادرم...
همه ما یه زمانی بچه بودیم اما حالا...
مــــــــن عاشق عشق شما هستم که به بچت داری


خیلی ترسیدم.. قلبم لرزید.. خدا نکنه!.. ایشاالله داداش تون راه رو پیدا کنه و برگرده.. ایشالله به حق پنج تن مادرتون رو خوشحال کنه..
مهران 001
7 تیر 92 16:53
کاش میشد بچگی را زنده کرد

کودکی میشد بچگانه گریه کرد

کاش میشد شعر

قهر قهر تا قیامت را سرود

آن قیامت که دمی بیشتر نبود


فاصله با کودکی هامان چه کرد

کاش میشد بچه گانه خنده کرد

کاش!!


چه شعر دلنشین و قشنگی! کاش میشد!!!!!
ممنونم..
مهران 001
7 تیر 92 17:12
در مورد ساتیار عزیز تو وبلاگم پست گذاشتم در ضمن منو ساتیار هر دومون مشهدی هستیم واسه همین ازش خوشم اومد


خیلــــــــــی لطف کردین.. ممنون..
ولی ساتیار فعلا تربته.. ایشالله قراره بیایم مشهد.
mahsa
7 تیر 92 21:17
حتما ساتيارجووون...دوس داشتي لينكم كن.دوستت دارم


سلام مهساجون. خیلی خوش اومدی.. ممنونم .. حتما..
سیمین
7 تیر 92 21:35
سلام مامان مهربون
سلام ساتیار جون
حتما بهت رای میدم...

مامان بابا رو اذیت نکن ...قدرشونو بدون...
از طرف خاله سیمین


سلام سیمین جون. خیلی خوش اومدین. ممنونم، مرسی ی ی
تمنای وصال
8 تیر 92 3:02
سلام خدا حفظش کنه


سلام، خیلی خوش اومدین. ممنونم.


داریوش
8 تیر 92 3:13
سلام
خوبین
چشم بهش رای میدم
خیلی خوشمله واقعا
ضمنا وبشم زیباست
اگه خواستید لینکتون کنم بهم بگین



سلام. خیلی خوش اومدین. دستتون درد نکنه، ممنونم، لطف دارین..
مامان پارسا
8 تیر 92 7:59
ماماني الان اس ميفرستم و به ساتيار جون و عليرضا پسر مامان الهام رأي ميدم


خیلی لطف داری عزیزم.. ممنونم..
مامان پارسا
8 تیر 92 8:12
ماماني همين الان پيامك فرستاديم و به ساتيار جونم رأي داديم


مرسی ی ی ی ی نازنینم..

مامان پارسا
8 تیر 92 8:24
ني ني وبلاگ پيام داد كه پيام ما رو دريافت كرده پس رأي ما به ساتيار جون OK شد

ایشاالله برنده میشن و رای تون هدر نمیره..
mahsa
8 تیر 92 10:28
دوست عزيزم هروقت تونستي برف روسياه كني،كلاغ روسفيد،هروقت تو.نستي آتش روببوسي،درآب نفس عميق بكشي،اشك سنگ روببيني،هروقت تونستي شاديه غم روببيني،اون موقع من فراموشت خواهم كرد/.........


ممنونم از لطفت مهساجونم
fesgheli
8 تیر 92 11:17
kheili naze be khoosoos axce prpfaylesh ishala sad sal zende bashe khoda bara madar pedaresh negah dare


سلام. خیلی خوش اومدین.. چشاتون نازه.. ممنون.
سمیرا
8 تیر 92 11:43
عزیزم ماه شدی


مرسی خاله جون
ℳas☺umℰh
8 تیر 92 13:01
آخـــــــــــی کوچولوی نااااااز

خداحفظش کنه براتون

سلام. خیلی خوش اومدین.. ممنونم..

شادي
8 تیر 92 14:09
چقدر جالب تا حالا پدر ومادري مثل شماها نديدم خدا براتون حفظش كنه


نظر لطفتونه.. مرسی ی ی ی ی..
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 15:20
سلاااااااااااااام وب قشنگی برای ساتیار جون درست کردین
ماشاالله به این گل پسر ... من که بهش رای دادم
لطفا شما هم به حدیث جونی با کد206 رای بدین
ممنونم


سلام.. چشای شما قشنگه.. و دلتون دریایی.. لطف کردین، ممنونم.. متاسفانه خودم رای دادم ولی حتما از همراه یه آشنا این کارو میکنم..
همراز
8 تیر 92 15:47
پسر با نمکی داری، خدا حفظش کنه کنار مامان وبابای عزیزش


خیلی خوش اومدین.. نظر لطفتونه.. ممنونم..
تمنای وصال
8 تیر 92 16:20
نگاهتــــ را از مــــن دریغ کردیــــــــ...
صدایتـــــــــ را...
بودنتــــــــــ را...
امـــــــــا...
چه کسیـــــ جراتــــــــــ دارد،خیالتــــــــــ را از مــــــن دریغ کنــــــــد




خواهش میکنم

یا حق


چه دلنشین.. سپاس..
مامان ایلیا
8 تیر 92 17:24
سلام ماشالا پسرت خیلی با مزه اس چرا کچلش کردی؟خدا برات حفظش کنه عزیزم


سلام عزیزم.. موهاش بلند شده بود ولی جرات نمی کردیم ببریمش آرایشگاه. دفعه ی قبل که بردیمش آرایشگاه خیلی گریه کرد. فکر نمی کردیم توی خونه هم گریه کنه! اخه دوبار که توی خونه موهاشو کچل کردیم، آروم بوده..
ممنونم نازنین..
سارا
9 تیر 92 0:33
مباركه خوشتيپپپپپ


مرسی ی ی ی خاله جون..
مامان محمدرضا
9 تیر 92 18:28
ای جااااااانم
مو نداره .
آخی پسرم کچل هم خوشگله


مرسی خاله جون.. چشای شما خوشگله..
مامان سونیا
9 تیر 92 23:22
ای جانم مبارک عزیزم کوتای دامادی مرسی مامانی از راهنمایت من خودم چون کم خونی دارم خیلی مراقب هستم که حتما بدم


سلامت باشین.. ایشاالله.. خواهش میکنم عزیزم..
ازاده
10 تیر 92 13:56
سلام چه پسر نازی شده .عافیت باشه ساتیار چون.امیدوارم در سایه پدر و مادر بزرگ بشه


سلام. خیلی خوش اومدین.. ممنونم..
هلسا
10 تیر 92 18:39
سلام جووووووووووووووووووووونم بوس


سلام .. خیلی خوش اومدین.. ممنون..
مهدي
10 تیر 92 20:23



رومینا
10 تیر 92 23:29
ساتیار جونم همیشه ماهه .عزیز دل نوازه . دندونش مشخص شده خیلی با مزه هست


نظر لطفتونه.. مرسی.. دلمون تنگ شده بود برات رویناجون..
ستاره
13 تیر 92 19:38
حتماً پیام میدم چون واقعاً وبش قشنگه!


خیلی لطف داری.. مرسی نازنینم..
رضا حسرت
13 تیر 92 19:53
بزنم به تخته
بزنم به تخته
رنگ و روت وا شده
کچلی هم بهش میاد


آره منم همینطوری فکر می کنم.. ممنون..
عمه منیر
15 تیر 92 22:25
سلام پسر عزیزم حتما بهت رای میدم گل باقالی من



سلام عمه جـــــــــون.. خیلـــی خوش اومدین.. ممنونم.