ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

هدهد فارسی، برنامه تولدت مبارک

1392/8/2 13:57
نویسنده : مامان
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیارعزیزم..ماچ

دو هفته پیش، عکست رو برای شبکه هدهد فارسی ، برنامه تولدت مبارک فرستادم..

امروز توی برنامه ی تولدت مبارک برات جشن گرفتن و بهت تبریک گفتن.. نفر هشتم بودی.. برنامه رو ضبط کردم.. دستشون درد نکنه، خیلی خوشحالمون کردن..

هدیه جون، مجری خوب و مهربون برنامه ، این شعر زیبا رو برات خوند:

سلام به ساتیار قشنگ

گل پسر خوب و زرنگ

مثل کبوتر حرم

نداری هیچ غصه و غم

اومده تو دشت و دمن

بازی کنه روی چمن

همه بگین ای گل تـک

روز قشنگت مبــارک..

تکرار این برنامه ، امروز:

ساعت یازده و پنج دقیقه

ساعت سیزده و پنجاه و پنج دقیقه

ساعت شانزده

ساعت هیجده و پنج دقیقه

ساعت بیست و یک

لینک دیدن یا دانلود فیلم با حجم کم (یک دقیقه و بیست و یک ثانیه)

خیلی دوستت دارم پسر نازم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
20 خرداد 92 11:13
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


خیلی خوش اومدین.. خوشحالمون کردین..خیلی ممنون..
مهربون
20 خرداد 92 11:56
ما نمیتونیم برنامتو ببینیم ساتیاری




داداشش داره اون قسمت که به ساتیار میشه رو آپلود میکنه، حاضر که شد میذارم اینجا..
مامان ارمیا
20 خرداد 92 12:59
خدا پسر خشکلتو ببخشه و تولدش مبارک باشه .
من با اجازت لینکت کردم . تو هم اگه دوست داشتی میتونی ارمیای منو لینک کنی


خیلی خوش اومدین خاله جون.. یه دنیا ممنون..
با افتخار و با کمال میل..
BAHAREH
20 خرداد 92 14:28
salam.تولدت مبارک عزیزم اره منم دیدم در شبکه هدهد امیدوارم همیشه زیر سایه مادر و پدرت باشی.


خیلی خوش اومدین.. خوشحالمون کردین.. ممنونم خاله جون..
سارا
20 خرداد 92 16:00
عزيزمممم الان هد هدو باز ميكنم با سانيار نگاه مي كنيم


خیلی لطف دارین.. ممنونم..
مامان سونیا
20 خرداد 92 16:55
مامان جونی دستت درد نکنه کار جالبی بود خیلی زحمت کشیدی


نظر لطفتونه.. مرسییی
سارا
20 خرداد 92 17:01
اين شبكه هد هدو چرا نمي تونم بگيرمش؟ توو بدر سرچش كنم يا اينتل ست؟ فركانسشو داريد؟ ساعت ١٦ كه از دست داديم تكرار بعديشو ببينيم




معذرت میخوام که با تاخیر پیامتون رو دیدم..
این جا فرکانس رو نوشته:

http://www.hodhodfarsi.tv/index.php


مامان هدیه
20 خرداد 92 19:34
سلام مامانی خوشحالم که دارم باهات آشنا میشم خواستم بگم آپ کردم و همینطور سوال دارم بدو بیا


خیلی خوش امدین.. چشم حتما میام..
رومینا
20 خرداد 92 21:59
چه کار خوب و جالبی کردید . ولی واقعا حیف شد من نتونستم ببینم. .


ممنونم عزیزم.. مطمئن نبودم نشون میده وگرنه قبلش بهتون خبر میدادم.. آخه روزی که عکس رو ارسال کردم سرعت کم بود و تایید ارسال نشد.. معذرت میخوام..