ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

جشن تولد

1392/8/2 13:57
نویسنده : مامان
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به ساتیار

سلام به گل بی خار

ساتیارِ خوب و قشنگ

اومده سال نهنگ

شیرین و خوش زبونه

شادی آورده خونه

الهی که تا ابــــد

دور باشه از چشم بد

ای پسر بانـــــــــمک

تولــــدت مبــــــــــارک

20
 جشن خانوادگی به مناسبت اولین سالگرد تولد ساتیارجون:

2

 2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

20

 هدیه های ناقابل ما به ساتیارجون:

یه اسب سفید ناز که دو تا کاربرد داره:

1

1

1

کادو

یه سه چرخه موزیکال که اهرم تنظیم جهت داره:

2

2

کادو

یه کامیون که میتونه 120 کیلو بار حمل کنه:

3

3

کادو

و یه جفت کفش:

4

مبارکت باشه ساتیار خوب و مهربونم..

به شکرانه ی سلامت تو و داداشی های عزیزت، مبلغی ناقابل(20000 ت) به حساب محک (موسسه حمایت از کودکان سرطانی) واریز کردم و بیست هزار تومان ناقابل هم به مرکز بهزیستی امام سجاد(موسسه نگهداری معلولین و ایتام) که نزدیک خونه ست ، تقدیم کردم..

خیلی دوستت داریم آرامش دهنده ی جسم و روحمون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سونیا
20 خرداد 92 8:37
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}




چه کیک خوشگل و خوشمزه ای .. خیلی ی ی ی ممنون خاله جــون.. مرسـی..
مهربون
20 خرداد 92 12:07
مبارکهههههههههههههههههههههههه
خدااااااااااااااااا دندوناشووووووووووو
میسی مامانیه ساتیاری.خیلی زحمت کشیدین.ایشالله همگی شاد و سلامت باشین و 3برادرون قدرتونو بدوننو بتونن ی ذره از زحمتاتونو جبران کنن
من دلم اون بادکنکای رو کیکو میخواد
کادوهات مبارکه ساتیاری!دستون درد نکنه مامانی!
قدم هات استوار!!!


مثل همیشه لطف داری گلم.. جات خیلی خالی.. کاش میشد با هم کیک تولد رو بخوریم..
راستی ! مهربون جونم.. من باید ازت عذرخواهی کنم.. اینقدر دیروز کارام عجله ای بود که متوجه نشدم برام عکس آپلود کردی.. اونم عکسی که چقد حواسمون بود شکارش کنیم و نتونستیم.. البته علی جون با 5 دقیقه تاخیر تونست .. منم اون لحظه ساتیار رو می خوابوندم .. خیلی ی ی ی ی ی ی ی محبت کردی .. ممنونم..
سارا
20 خرداد 92 15:58
تولدت مبارككككك ساتيار جونم ، انشالا صد و بيست سال با شادي و سلامتي در كنتر خانواده بي نظيرت زنده باشي گلم.


چه جشن قشنگي، چه كيك خوشگلي، چه كادوهايييييي دست مامان مهربون و باباي خوبت و داداشياي گلت درد نكنه ، مباركت باشه عزيز دل خاله.






خیلی ممنونم خاله جون.. شما با دل مهربون و چشمای خوشگلتون همه چیز رو خوب می بینین.. مرسی از این همه لطفتون.

مامان محمدرضا
21 خرداد 92 2:04
بازم تولدت مبارك گل پسر

راستي بذار ببينم تنبل خان هنوز راه نميري خاله؟


ممنونم خاله جون.. نه هنوز.. واقعا این تنبل خان رو خوب گفتین..
مهربون
21 خرداد 92 11:17
این چه حرفیه مامانییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید تنها چیزی بود که میتونستم به ساتیاری کادو بدمبازم شرمندم!

خواهش می کنم عزیزم.. دشمنتون شرمنده.. دستتون درد نکنه .. خیلی ی ی ممنون.
سمیرا
22 خرداد 92 10:41
عزیزم تولد گل پسر مبارک مردی شده واسه خودش


ممنونم نازنینم.. لطف دارین، مرسی..
خواهر فرناز
22 خرداد 92 21:19
تولدت مبارک ساتیار جونم
مامانی ببخشید شرمنده من این پست را ندیده بودم
به به چه جشنی دست مامان وبابا وداداشیا درد نکنه
چه کادوهای نازی مبارکت باشههههههه


ممنونم خاله جــــون..
خواهش می کنم عزیزم.. لطف داری.. مرســـی.