ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

جمعه 17 خرداد

1392/8/2 13:56
نویسنده : مامان
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر.. عیدت مبـــــــــارک..ماچ

یه ساعت قبل، بردمت حموم و حسابی آب بازی کردی.. حالا هم نازتر از یه فرشته خوابیدی..

تا فرصت هست کمی از خاطرات این روزات می گم..

-پریروز (چهارشنبه 15 خرداد)، خاله مریم جون، اکرم جون و نرگس جون اینجا بودن و روز خیلی خوبی شد.. همه ی حواس آرمین جون به تو بود و همه ی حواس تو به امیر حسین جون، نسیم جون و فرزادجون..

خاله جون برای تولد یک سالگیت یه هدیه ی خیلی قشنگ بهت داد.. مرســــــــی خاله جـــــــونماچقلب:

 17

17

-هنوز هم روزی چند بار تاب می خوری .. خیلی پیش میاد که در حال تاب خوردن خوابت می بره، اونوقت آروم میذاریمت توی گهواره ..مثل الان..

-از وقتی چند روزه بودی ، موقع خوندن نماز ، کنار جانمازم می ذاشتمت که ببینمت.. وقتی می خواستم برم سجده، چادرم میفتاد روی صورتت و خیلی خوشت میومد.. وقتی که دیگه چهاردست و پا می رفتی ، تا می دیدی نماز می خونم، زودی میومدی و منتظر می شدی چادرم بیفته روی صورتت و بلند بلند بخندی.. ولی یکی دو هفته ای میشه که مهرم رو ور میداری و میری!!! تازه از مزه ی مهر هم بدت نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!  مجبورم مهرم رو توی مشتم قایم کنم.. خیلی وقت پیش، شنیدم که علاقه به خوردن مهر و خاک نشونه ی کمبود یه ویتامینه، شایدم کمبود آهن.. یادم رفته! حالا باید تحقیق کنم.

واسه امروز بسه.. نه؟!

خیلی دوستت دارم عسل عسل..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهربون
17 خرداد 92 14:40
ممنون مامانیه ساتیاری...عید شما هم مبارک باشه
ساتیاریییی عید توام مبالک
عافیت باشه جوجو
خاله جون دستتون درد نکنه میسی
الهیییی...چقد نی نیا کارای بامزه ای میکنن..مامانی ساتیار..شمام خیلی قشنگو باجزییات مینویسین ادم واقعا میتونه تصور کنه
بازم پیشاپیش تفلدت مبالک ساتیاری ایشالله جشن120سالگیت



مرســـــی مهربون جونم.. همیشه لطف داری
رومینا
17 خرداد 92 16:03
لباسهای خوشگلت مبارک باشه . منم این رو شنیدم که مهر خوردن کمبود ویتامینه ولی شاید حس کنجکاوی هست




ممنونم خاله جـــــــــون..

تحقیق کردم دیدم می تونه از کمبود آهن باشه.. یه رژیم پرآهن براش در نظر گرفتم ببینم چی میشه.. شایدم به قول شما از کنجکاوی باشه، احتمالش زیاده..

مهربون
17 خرداد 92 18:09
کاش میشد تورو خورد نانااااااااااااااااااازیییییییییییییییییییییی ادم عکساتو این بالا میبینه حس فرشته خواری(آدم خورای نه!!!) بش دس میده


چقد نظرات تو انرژی میده.. مرسی گلــــــــــم.. بوووووووووووووس.
مهربون
17 خرداد 92 18:14
باور کنین من پرحرف نیستما!!! نمیدونم چرا اینجا میام دلم میخواد هی بنویسم
میخواستم بگم اگه میشه تعداد پست های تو یک صفحه رو زیاد کنین!! اینجوری ادم تا میزنه بیاد بقیه رو بخونه زودی تموم میشه !


چشم عزیزم.. من این کارو به خاطر شماو بقیه خوانندگان عزیز وبلاگ کرده بودم که صفحه زود بالا بیاد.. حالا که شما میگی چشم! به جای سه پست ، شش پست میذارم. خوبه یا بازم بیشتر؟!
مهربون
17 خرداد 92 20:32

میسیییییییییییییی مامانیه ساتیار
ببخشید!!!خب ادم دلش میخواد اینارو هر بار بخونه!!!

ی نظر نیس!!نرسیده آآآیا؟؟؟!!!


خواهش می کنم عزیزم..
نظر تایید نشده نداشتم.. شاید توی پست های قبلیه.. شاید..
سارا
18 خرداد 92 13:11
ساتياري چقدر كارات بامزه است و چقدر مثل سانيار ! خدا حفظت كنه عروسك بانمك


خدا سانیارجون و همه نی نی هارو حفظ کنه.. ممنونم خاله جون..