ღ♥ღ♥ ســــاتیـارجـــــون ღ♥ღ♥

سه شنبه 24 اردی بهشت

1392/8/2 13:55
نویسنده : مامان
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلا طلا..ماچ

چند تا از خاطرات این روزات:

- چند وقتی بود که شبا اذیت میشدی. آخه بس که روزا می خوابیدی شبا خواب نداشتی. حالا چند روزه که نمی ذاریم بیشتر از دو بار در روز و هر بار بیشتر از یک ساعت بخوابی .. خداروشکر، اینجوری مشکلت حل شد.

- توی سرویس پله ها که باشی، شروع می کنی به آواز خوندن. از اینکه صدات می پیچه خوشت میاد . البته گاهی هم سکوت میکنی و به پله های بالایی خیره میشی. حتما به روزی فکر میکنی که باباجون تو رو برد پشت بوم. تا چند روز بعدش اصلا توی بغلم آروم و قرار نداشتی و همش میخواستی که دوباره ببرمت اونجا. با تعجب نگام میکردی، با نگات بهم می گفتی "یعنی متوجه نمیشی من چی میخوام!".. حیف که پشت بوممون حفاظ نداره و می ترسم عزیزکم!

- این لباسا رو دیروز صبح برات خریدم. مبارکت باشه گلکم..

از فروشگاه شاپرک (7500 ت):

24

از فروشگاه شاپرک (26000 ت):

 24

از فروشگاه 95 (8800 ت) :

24

از فروشگاه 95 (4000 ت) :

24

-دیروز بعدازظهر با صادق جون بردیمت آتلیه کودک .. عکسات تا چند روز دیگه آماده میشه..

خیلی دوستت داریم پسر خنده رو و خوش زبونم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهربون
24 اردیبهشت 92 14:32
اخججججججججججججججون اومدین
ساتیاری میگما تو آخر خواننده میشی!!! اخ نمیدونی امروز انقد دلم میخواس میتونستم بغلت کنم
لباسای نو مبارک.میسی مامانیه مهربونو با سلیقه
اخججججججججججججججججججججججججون عکسسسسسسسسسسس من ک منتظرم


ممنونم گل مهربونم
سارا
24 اردیبهشت 92 16:37
وای چه لباسای قشنگی، مبارک باشه ساتیار جونم
منتظرم عکسای آتلیه ای تو گل پسر خوشگل و خوشتیپو ببینم


ممنونم خاله جون
رومینا
25 اردیبهشت 92 10:50
افرین پسر اواز خون



لباسات مبارکت باشه خیلی خوشگله ها ها ها ها . مامانی چقدر قیمت لباسهاش خوبه خوش به حالتون اینجا من میترسم از کنار لباس بچه رد بشم باور میکنی؟ دیروز یه تی شرت ساده براش دیدم 40 هزار تومن. قیافه ام اینجوری شده بود


مرسی ی ی ی خاله جون..

آره، قیمت ها مناسبه.. تازه توی مشهد ارزونتر گیر میاد.


رومینا
25 اردیبهشت 92 10:52
راستی بابت راهنماییتون واسه متولدین امروز خیلی تشکر میکنم اصلا خودم نمی دونستم حتما عکس جدید رو براش میزارم


خواهش میکنم عزیزم..
خواهر فرناز
27 اردیبهشت 92 13:00
اول سلام
دوم بگم پیشاپیش تولد ساتیار جون مبارک
سوم مبارک لباسات باشه
چهارم ممنون از نظر زیباتون


سلام.. ممنونم عزیزم